11:30
סקס אוראלי בקונדום - אם יש צורך בחבר גומי עבור "הפה" הנאה?

מין אוראלי פורסם זמן רב, באופן כללי, הוא נחשב חלק מתוכנית מינימלית בחייו של זוג פעיל מיני כאילו לפחות. אבל, כפי שלא תרגיש את זה, לא ממש נשמעו בארץ, זה הפך, התרבות ההגנה של ההגנה במהלך אלה, בהחלט, אירועים נעימים קטסטרופלי. אבל ההגנה נחוצה! ובמאמר זה תוכלו לגלות על זה.

התוכן של המאמר

1 כמה פעמים זיהומים מין מועברים גם על ידי שיטה אוראלית? 2 שיטות מחסום - לא תרופת פלא 3 למה לצפות מ טעם ורגשות? 4 אילו קונדומים חלים? 5 איך להגיד את זה בחלק הזה של משחק מקדים? 6 מה יכול ולא ניתן לעשות זאת?

כמו לעתים קרובות זיהומים מין מועברים על ידי שיטה אוראלית?אני

תשובה לקונית - לעתים קרובות. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי הפרטים נכונים?

העובדה היא כי מדענים, חברים, קוק אנשים חרגו, אנשים חכמים, כבר זמן רב הבינו כי מין אוראלי כל הזמן כמו מלווה בסיכון של KOK עבור מי, באופן כללי, "גורם הנאה", כך שאנשים רגילים להיות ביטוי. זה מתייחס לפחות כמה תולעת מין: שניהם מציצה, cunnilingus, e rimming. גם מהרצפה, שום דבר לא תלוי - סובלנות מוצקה וחופש של סומס.

המורכבות היא שאנשים המתמחים במין אוראלי מתאמנים גם את שאר המין. לכן, כאשר מישהו מן המשתתפים, כמו אנשים רבים חושבים, כיף משתולל נגוע STI, מדענים קשה למצוא מהמקום שבו הגיעה הזיהום. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל זה אפילו קשה יותר להבין איזה סוג של איך אנשים משמשים להביע, ליטוף אוראלי הם יותר לא בטוחים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה הניח כי rimming, מאז חור אנאלי של התוכנה, כפי שאנו מבטאים, סיבות מובנות הם במדויק יותר בסיכון של מתופטי שונים.

כך אחרת, למדענים למדו מה מחלות יכולות להיות שמחות לבסוף להסתפק בגוף האדם של חיבה אוראלית. ואם אתה אוכל כרגע - עדיף לדחות מזון בצד. בֶּאֱמֶת.

זִיבָה.

שירותי ליווי בישראל מושלמים. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים מוצלחים, אלה המתכוונים לנצח במבט בחגיגה, הליכה ישירות מתחת היד עם אישה יפה. זה להרוויח מספיק די, כך שזה לגמרי מכוסה אישית עם כל מה שצריך.

זה כאשר הוא יודע כי jebers ו ריר, זה שורף, זה יהיה ציד כדי להשתין, ועם כל שתן זה, אני סוף סוף כואב. הרפס. זה מאוד רוצה להדגיש את העובדה שיש לך חום, חריץ חריץ (ספוגים סקסי, הנרתיק, urethra) ופי הטבעת, לשים את זה בעדינות, zudit ו כוויות, ריר בועה מתעוררת על קרום רירי, בלוטות הלימפה גדלים פנימה מִפשָׂעָה. עַגֶבֶת. שוב, החום והעלייה בלוטות הלימפה, אבל עם כל איברי המין האלה, חוץ מזה, הם מסתירים את המפרקים והעצמות, ובפיו ובפה, לשים את זה בעדינות, הזדמנות קשה נוצרת (פשוט מדבר כיבים, קשה והדוק חינוך).

אלה הם מחלות תכופים יותר, כי הם מסוגלים לעבור, כפי שהתחילו, ליטוף אוראלי של קצת בסוכן של סקס אוראלי, סוף סוף, מועברים chlamydia, HIV, הפטיטיס של כל סוגי, קנדילומה מחודדת, אונות הערווה ו trichomoniasis. וזה לא רשימה מלאה, ייתכן שיש זיהומים אחרים, כולל, למשל, שרביט העיכול ..

כבר החלטתם שהמין האוראלי הזה, דיבר האמא נכון - רק בלילה, בחושך ובשמיכה, למען הלידה, עיניים, וחושבים על בריטניה? אל תדאג, כל אלה שמחה באמת להימנע. בסיסי לזכור כי ..

שיטות מחסום - לא panacea2

כמו כל אחד אחר. כן, העולם הוא בדרך כלל מקום נורא ונורא, לפחות מה המין הוא כל הזמן לסכן, אפילו עם כמה אנשים חושבים הגנה. כולם יודעים כי מכשול אמצעי מניעה (קונדומים, כמו אנשים המשמשים להביע, מפיות לטקס עבור cunniling / rimming) יכול להחליק, אם הגודל נבחר גרוע, ניתן לשבור, בעוד זה יהיה די הרבה, כמו אנשים רבים חושבים, הנזק הקטן ביותר או אפילו קשר קונבנציונאלי עם עור לא מוגן באזור המפשעה (פאבים חיכוך, למשל).

ובכל זאת - כן, כן, בחצר של המאה ה -20, ואפילו יותר כך זה קורה עד אז - קונדומים לעתים קרובות רק בשקט גם בלויה. שים לב כי בשם פורנו, קמה סוטרה ואת הקדוש, אשר, כפי שכולם יודעים, המציאו את הקונדום בפעם הראשונה - לקרוא את ההערה ולהיזהר.

אבל בכל מקרה, הזאבים פוחדים לתוך היער לא ללכת! כן, יש סכנות, אבל סקס אוראלי הוא אחד ההמצאות הטובות ביותר של אוכלוסיית כדור הארץ, והם בסופו של דבר, לעשות, אם הוא נעים לך.

כמעט כל הגברים פשוט אוהבים אותו. ואפילו מאמינים כי לפחות קצת סקס בקונדום הוא איך להרגיש במסכת גז. כפי שלא היה מוזר, אבל טוב, במונחים של סקס אוראלי, שאלה לגבי רגשות וטעם הוא טבעי לחלוטין.

למה לצפות טעם ורגשות?3

מטופשת דוחה: כן, אכן, סקס אוראלי בקונדום מורגש קצת כאילו. שים לב כי אבל זה לא אומר שזה לא יהיה נהנה!

טעם לטקס הוא באמת לא נעים. קונדומים גם לא שוקולד, בסופו של דבר. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי קונדומים ללא טעם וניחוחות מתאים יותר - הם, על פי ביקורות של משתמשים, בפרט,. אם הטעם עדיין לא נעים, אתה יכול לחוות את חומר סיכה, רק לוודא כי הוא בטוח לבלוע. ובסופו של דבר, לא, לכסות קונדום עם ריבת תות - רעיון רע! אבל על זה מאוחר יותר.

מה עם רגשות? גברים שהביאו את הקונדום במהלך מין אוראלי, שים לב כי הוא כ 80% מהחושים כאשר הם מוציאים לבוא לידי ביטוי, ליטוף אוראלי בלעדיו, כי הביטויים על מסכת הגז הם פשוטים איגואיזם ואי-רצון של גברים לטפל של הנוחות והשימור של שניכם.

אגב, בונוס נעים: אם ההרגשה עם מלטפות בעל פה לאדם חדות מאוד, והוא במהירות, גם הוא, בכלל, הוא חווה כאב, אז מחסום אמצעי מניעה יעניק תחושה נעימה של קהות ולהאריך הנאה.

אילו קונדומים חלים?4

זה יהיה מתאים לפחות. ראשי לשמור בראש שלי כי:

זה חייב להיות מתאים, ניתן להחליק אחרת או לשבור; החל ג'ל להרוס spermatozoa מסוכן. אולי נוקנץ אחד הפה של חלל הפה, וזה יכול להימחק כמו כולם אומר. וכן, ליטוף רופא של רופא השיניים - גם רעיון רע.

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים מוצלחים, זה הולך להיראות בהצלחה על הפסטיבל, הליכה בהישג יד עם גברת מרהיבה. הכנסה זו היא די מספקת, על מנת לגמרי ומלא אישית לספק את כל הדרוש.

כן, כן, גם אם רופא השיניים הוא הפנטזיה העיקרית שלך ארוטי.

איך, באופן כללי, לעשות את זה חלק מקודה?חָמֵשׁ

אנחנו, למגרין, לא מאוד, הפך לדיונים מוקצים על סקס ובטיחות בו, מתאר את הגבולות ואת ארוטיקה של תכונות, כמו בראשות, סקס בטוח. לכן, אולי, בבקשה לשים קונדום מול מציצה, או, כמו רבים באים לידי ביטוי, מפית לטקס מול cunnilingus, נראה לך, כפי שאנו מדברים כל הזמן, לא נוח, אבל זה גם אפשרי לעשות חלק משחק ארוטי.

באופן טבעי, זה לא הכרחי, אתה יכול פשוט להודיע ​​סוף סוף. אבל אתה עדיין יכול ..

לדוגמה, לעשות את החלק הזה של המשחק ברופא ואת המטופל או מורה במהלך שיעור חינוך מין נעים.

אתה יכול לחנוק חם על האוזן שלך עד השותף שומר, כפי שהוא לא מחכה לך, איך אתה רוצה לגעת בו.

אתה יכול לגייס אותו: לשים על קונדום ללא עזרה של אחרים, לאחר השקיע כפות הידיים על חבר מן הראש אל הקרקע, ואת הערעור כאן ללכת בחזרה ..

כל זה נעים ונחמד עבור שני השותפים. לא לכל אחד לא סוד הוא כי עדיף לפתוח את אמצעי מניעה כדי לא להיות רק מוסחת.

מה יכול ולא ניתן לעשות זאת?6

אתה יכול והכרחי:

החל את הקונדומים האחרונים עבור כל יחסי מין חדשים. אם אתה משתמש קונדום אחד לכל מעשים, זה פשוט יכול גם להחליק או נזק. אבל מאוחר יותר אתה יכול להגיד להתרברב כי החבילה כולה הולך! החל חומר סיכה ריחני על בסיס אקווה או סיליקון, כך שאומר כדי להסוות את ההלם היריב. שמן חומרי סיכה לתרום קונדום פיצוח. לא לחפש מגע, כפי שכולם יודעים, רירית ארוחה שותף לפני אמצעי מניעה מוחלים! זה יכול פשוט לכרוך איך כולם יודעים היא זיהום.

זה אסור:

שיניים. לטקס הרס מאוד פשוט, ואפילו קרע מיקרוסקופי יהיה יפה עבור חדירה זיהום. החל כמו מזון סיכה. לֹא. פו, זה בלתי אפשרי! שים את "zeuter" במקום!

אז, את ההקדמה של מחסום אמצעי מניעה יעשה סקס אוראלי בטוח יותר, גם סוף סוף יכול להיות חלק נעים, כמו אנשים המשמשים להביע, סקסי ESSR. ו nicokih מסכות גז.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה נערות ליווי בקריות

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. זה יהיה רע אם לא נחגוג את העובדה שאנחנו עובדים ביותר 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

סקס אוראלי בקונדום הוא כלל החלים על כל שותף חדש. גם אם אתם סובלים לא יוכל "להקות גומי" ולהעדיף רגשות "נקיים", לא להזניח כמה באים לידי ביטוי, הגנה. יש צורך לומר משהו מאופן שבו אמצעי מניעת המכשול ל ספירלה הוקם, או אישור יכול להיות רק היחיד, בסופו של דבר, משוכנעים את בריאותנו. באפשרויות אחרות עדיף להיות ויתר. יש לציין כי ריפוי stds - ארוך, לא לרמות ומייגע. כמה פתולוגיות לא נמצאים בכלל מקובל לריפוי - נגועים ברגע אחד בסדר, תצטרך להילחם עם פתולוגיה כל החיים. שים לב כי לא נעלם מ קונדומים!

Просмотров: 98 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar