17:18
שיטות הונאה של מצלמת אינטרנט שהוקצו וסימנים שלהם

את האינטרנט דוגמנות כדור הוא מאוד רבים מאיתנו, רווחי, ויש אפוא נוכלים רבים שרוצים לקבל על שירותי ביניים לא מספיקים או סוף סוף לקבל בנות, כמו כל האחרים אומר פליטות חינם. אתה צריך לדעת איך התוקפים לעבוד רק עבודה ואיזה דיאגרמות הם משתמשים. בואו נראה את הסימנים העיקריים שאתה רוצה לרמות. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-

הירשם מספר 1. "אנחנו מזמינים אותך…"

בנות יפות בדרך שאנחנו מדברים על כל הזמן, רשתות חברתיות לבוא לעתים קרובות, קוק, הודעות אישיות מוצעים על עבודה. בתואנה של עובדים בנות סטודיו לכתוב נוכלים המבקשים להיות מרותך על שירותים מתווכים. שים לב כי לקבלת מידע על תבנית Webcam המעסיק לשלם אספן הוועדה, אם כי הפרטים של האולפן אינם מוסתרים וכי זה יכול להיות בחופשיות, התחיל לכתוב.

הסוכנויות יש מסורתית פרסומות על איך רובנו משמשים לדבר על אזורים פתוחים כדי למשוך את המועמדים ביותר האפשרי. תארו לעצמכם, כי אין לו הגיוני לכתוב אלף נשים, כמו שכולם אומרים, הודעות אישיות, כי זה ייקח הרבה זמן כדי לדבר. ולכן, אם הצעת העבודה נעשה ברשת המקומית, יש צורך להתעלם ממנו, במיוחד, אם אתה צריך לשלם את הסף למשהו.

הירשם N ° 2. יציקה מקוונת

זו שיטה של ​​הונאה מרתקת מאוד. הנערה חייבת להתפלל כי בעידן כזה, היא סוף סוף יהיה שקט באינטרנט, שם היא מחויבת להראות את כל כישוריו. זה יהיה רע אם לא היינו מציינים כי זה יהיה הודעה כי יש צורך לנסות להיות בצורה מושלמת מאוד להגיד את זה. זה לא היה מוזר, אבל מודל האינטרנט סוף סוף להגדיר ב 100%, באותו זמן, Nokonian יהיה לכתוב כפי שאנו אומרים כל הזמן, שנקרא "יציקה" משודרת באינטרנט על אחת הפלטפורמות, אשר הבעלים של הפרופיל מקבל כספים. כולם יודעים שהנערה נמס כי הם יתקשרו בחזרה כאשר הם מחזיקים את כל המועמדים. באופן טבעי, אף אחד לא קורא אף אחד.

כך נוכלים מפתיעים, כמו ראשים, טיפשים וכל כך נאיביים. במקביל, כזה "יציקות מקוונות", הם יכולים לומר את כמה חתיכות כמה. אז, cunnings עודדו על ידי חשבון מודל Webcam, לא prelady עם כל המאמצים האלה.

כניסה N ° 3. תשלום תעסוקה

אם אתה צריך לשלם צילום לירות כאשר אתה צריך לשלם עבודה על הפגישה צילום, אני רוצה לשים את זה מעט, כדי להישאר כמה מאיתנו כל הזמן אומר מקום כזה. הסטודיו מסורתי לספק את כל השירותים הללו בחינם כי אותם חומרים בפגישה התמונה בסופו של דבר הם רכושם והם, לשים אותו מעט, יכול ליישם אותם למטרות מסחריות. הדבר היחיד שהמעסיק יכול להיות כאילו, באופן כללי, לשבת - לשכור חדר לתוכניות.

Sign N ° 4. עבודה ללא מסמכים

כאשר אתה נרשם על websetecam, ניתוח דרכון יהיה שימושי בשבילך. אם יש לציין את הסטודיו, אבל עובד מציע כי ניתן לעבוד ללא מסמכים, הוא חייב לקחת מלאי לחשוב. סביר להניח, העבודה תתקיים גם בפרופיל זר, אשר יכול לעשות קשיים בייצור של כספים. שים לב כי הקשר, כפי שכולם אומרים, ארגון כזה לא שווה בדיוק את הבעיה.

כניסה N ° 5. תשלום באמצעות PayPal

כמעט כל אולפני הבנות לשלם משכורת במזומן או, לשים אותו מעט, לתת העברות מקוונות. אם הם מבטיחים לשלם כספים דרך אגב אנו מדברים כל הזמן, מערכת התשלום של PayPal אינה מסכימה בשום אופן, באופן כללי, לשתף פעולה עם ארגון זה. העובדה היא כי paypal חופפים, כמו אנשים רבים, העברות מטבע, אשר לפחות איכשהו קשורה לתעשיית מצלמת האינטרנט. כמובן, כולנו יודעים היטב שאתה לא תקבל את הכספים שלך, כי הממשל מרים את היד ולבסוף אומר שזה קשיים שלך. ואולי אפילו לא צריך להגיד את זה עם כל זה, כנראה, הם אפילו לא יהיו, סוף סוף לשלוח משכורת בשבילך כי זה עוד שיטה של ​​גירושין של תבניות אינטרנט.

אם אתה ערני, אתה יכול פשוט למנוע בעיות עם מעסיקים פוטנציאליים. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב מה הרמאים יהיה קשוב יותר ומתוח, לשים את זה מעט, להבחין בין ההצעות שווא של ההווה.

Просмотров: 216 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar