00:43
מטפל בעיסוי אירוטי

מקצועות מסוימים לא יכולים לגעת באופן חוקי בלקוחות שלהם, אבל זה לא אומר שזה חייב להפוך את הפגישות לפחות מספקות.

הובא אלינו על ידי מגזין אוזון

יש פתגם ישן שאומר: "צריך שניים לטנגו". מה אם יש יותר משניים טנגו בבת אחת?

מה זה עוד מטפל בעיסוי אירוטי? איש מקצוע העוסק בעיסויים חושניים ומיניים (לעיתים קרובות טנטריים). כל אלו הם טיפולים חושניים, מטפחים, מספקים ומפתים עבור לקוחות המחפשים משהו מחוץ לגישת העיסוי המסורתית. למשל אירועי סטנד-אפ לידיים או כוסות רוח לכל הגוף - הכל תלוי באיזו תוצאה רצויה הלקוח רוצה להשיג במהלך הפגישה.

נושא המדור: איך רקדנים בוחרים סרטונים לפרסום באינסטגרם?

מילות מפתח במדור: רקדנים, סרטונים, אינסטגרם שירותי ליווי במרכז

מבוא:

אינסטגרם היא ביתם של מיליארד חשבונות הכוללים רקדנים מקצועיים וגם מזדמנים. עם זה עוקבים רבים שנהנים לצפות בריקוד, אולם הפוסטים הממוצעים שלהם העונים על השילוב הנכון של חם וטוב עולים מדי יום. הריקוד מפנק אותי בחשיפה עולמית מקסימלית אפשרית

קימברלי מרינו מתארת את הקריירה המשכרת שלה כמטפלת בעיסוי אירוטי, המקשרת בין מגע חושני וריפוי באמצעות עבודת גוף אותנטית. https://israel-lady.co.il/נערות-ליווי-בחיפה/|https://israel-lady.co.il/%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/

תחומי העניין שלי: תמיד היה לי כישרון לעזור לאנשים. כילדה שמתי לב איך החברים שלי היו באים אליי בכל פעם שהם מרגישים לחוצים או לא מרוצים מהעולם שסביבם - ואז הבנתי שאני מאוד נהנית לעבוד על עצמי כדי שאחרים יוכלו לעשות את אותו הדבר.

עבודה מושלמת: "התהליך שלי לגלות את הקריירה שלי התחיל כשהחיים יצאו מכלל שליטה - רגשית, פיזית ורוחנית" כותבת קימברלי בספרה כשגילתה מה מרפא לכאבי הצוואר שלה שנגרמו כתוצאה מטראומה מהעבר, היא גילתה שיחד עם היותה מעסה ומדריכת יוגה שעושה מגע טיפולי החזיר את מה שהיא מוציאה מהמטופלים שלה במקום לקחת מהם.

מוזיקה עוזרת: "פגישות נמשכות כשעה בממוצע עקב עוצמת המתרחש ולעיתים קרובות כוללות פסקול -" כשג'ימי שאל

Просмотров: 62 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar