12:40
משחקים סקסיים לשניים: הנאה בזחלים

סקס הוא תהליך אפילו יותר multifaceted מאשר לחשוב כמעט כולם. פנטזיה בהירה ועניינים אמינים של שותפים מסוגלים לעשות את זה על רמה חדשה לגמרי. במקום לחיים אינטימיים מפסיקים, אפשר היה לתת רגשות קלוריט ומשעמם בינוני, הגיע הזמן לזכור את הצעצועים למבוגרים, משחק תפקידים הופעות בחדר השינה והתנוחים החדשים ביותר. אבל יש גם משחקים מיניים עבור שניים, אשר קצת שונה מן התפקיד שלהם אנלוגים.

התוכן של המאמר

1 עם מה שהם אוכלים 2 ישירות משחקים 3 מבקשים שובב 4 רידלים 5 השתקפות כאלה לא צנועה 6 מי לפני כן 7 טיימר 8 קלפים

מה זה אוכל

אולי העובדה שהדבר העיקרי הוא לא לעבור לחידה הבאה הקודם לא נפתר.אפשרות אינפורמטיבית למדי - זוג, בסופו של דבר, ממוקם מול אחד את השני והוא טוב יותר נלקח משם. המציג עושה עם מונע מה יראה את עצמו. נשיקות ושפה חיבה לפחות חלק מהגוף, מגע יוצא דופן ולא.ד '.

ו באופן טבעי שימושי מלאי מיוחד.

ישירות play2

שוב, סוגים דומים של בידור הם סוף סוף מוגבל בלבד פנטזיה אנושית. טוב מאוד כדי להדגיש את מה שאתה יכול לחשוב על שום דבר, מן מסע הפרסום עבור מוצרים עם ויברטור במקום אינטימי אהוב, לאורגזמה בית קולנוע. יש להבין רק כמה רגעים:

בזהירות obfine לא רק את כל המשחק, ו "חיסול התוצאות". ולא כולם מובנים, מאוהבים כמו ללטף אחד את השני ברחוב, זה צריך להיות מראש, לשים את זה בעדינות, לבחור מקום מתאים מאוד לא.ד '. שמור על אף אחד ברגעים האלה מופרע, בין אם זה רעש מזועזע של שכן או, כפי שכולם יודעים, חברה שהראתה במשך 5 דקות. למקד את כל תשומת הלב על מה שקורה השותף שלו. כמות מג'הן, כפי שאנשים נהגו להביע, משקאות חמים (עם תשוקה) או קל, אבל ארוחת ערב שיתופית מלוחים יבצע prelude ראוי לפני הבידור.

כדי לעורר פנטזיה, אתה יכול להכיר כמה אפשרויות מסורתיות.

Hyperski3 שובב

אודן משותפים מסתיר צעצועים למבוגרים: אזיקים, ג'ל לובקרקונט, Ploomitator ו T.-. כיצד לעבוד, מקומות מוגנים של חדר / דירה.

רוסית שאינם פנסים ופגמים זרקו דעה שגויה כי ליווי הוא בהכרח משהו, מביש, נתון, על עובדה זו צריך להיות שותק. אבל כאן כמה יחידות יש את המידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

אלה הם אלה כפי שאנו מביעים פריטים נראה מתחיל לגלות (מותר כדי לדבר כדי לתת עצות שקופות מאשר הרעיון של זה היה מתעכב), לא משנה מה מצאו צעצוע יש להתחיל מיד תור. לאחר מכן, כפי שנהגנו לקרוא, מבצע החיפוש ממשיך. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

Riddles4

הבחור או הגברת להיפטר בגדים, עין זה לשים על כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, דחוס תחבושת. אין ספק, ראוי להזכיר כי אדם חשוף ועיוור חייב לנחש, מה ישירות עושה את זה בחצי השני. מלטף חבר של פשתן משי קוביית קרח או ממתקים על השד של הנערה, תכונה מבפנים ירכיים - אפשרויות לארוג.תחת רעיון זה, זה צריך להיחשב לא לגמרי סקס, ו אוסף מתאים לאופן שבו אנשים רגילים להביע, משחקים יומיומיים כמו להסתיר ועניינים אינטימיים. כגון כיתות מותר לשחק עם הרגשות והרגשות של שני השותפים, ללמוד זה לזה קרוב יותר, גם לקבל זיכרון בלתי נשכח תודה רגעים רגילים מאוד. תרגול מיני משחקים לשתיים בעקבות שלב היחסים המאופיינים אמון מלא וחוסר כל אילוצים מהצד, כמו רבים חושבים, אוהבי. אחרת, ניסיון חדש יכול, לשים את זה קצת, להפוך להילחם נגד מספיק.

כל כך לא נעים

ואולי אפילו לא צריך לקרוא את זה מאוחר יותר העבד סוף סוף חוזר על מניפולציות. דומה לכאורה תפקידים מינית לשחק משחקים עבור שני לא רק לתת הנאה, טוב, ומאפשר לך להכיר טוב יותר את בני הזוג שלך.

מי הוא בן 18

השותפים ממוקמים במיטה או במיקום נוח אחר. בעזרת אוהבי אוננות, בסופו של דבר, להתחרות, מי הראשון יקבל אורגזמה. הזוכה צריך לעזור בעזרת אוראלי, או שזה נראה חיבה ידנית Loofing לשיא. מאוחר יותר יש לו רק את הזכות לעשות תשוקה מינית.

המשחק הזה מרמז על הפתעה מעניינת. יש לציין כי סיפוק עצמי בנוכחות החצי השני הוא אחד הרגעים האקראיים יותר. תנו לאדם אחר לחפש את עצמו מאחורי הכיבוש הזה, זה אומר להגדיל את הקרבה האינטימית במערכות יחסים.

טיימר 7

בטלפון מותקן 7 דקות טיימר. לאחר מכן הזוגים גם עוברים למקום הקרוב וללא מקום בדירה (לאן בלבד יוכלו לסחוט שניים). תארו לעצמכם עובדה אחת שהגבלת הזמן תיתן תחושה של העומס, ו מקום מוגבל כדי לדבר מוסיף הערה הערה.

מפה 8

ארבעה כרטיסי גלישה, לשים את זה בעדינות, ארבעה סוגים של ליטוף. דולר - קרקע ארוטית, פסגות מין אוראלי, תולעים - ליטוף שפתיה (כל האפשרויות). כל אחד לוקח על כמה באים לידי ביטוי על ידי מפה אחת מן הסיפון ועליו לבצע פעולה על. כרטיס מתחיל מתרחש מספר השיעורים. במקום ירד 10-קה טמבורינים, שותף 10 שניות עושה עיסוי אינטימי.

איך אתה יכול לחשוב, חלק מהמשחקים המוצעים דורשים מקפיא גדול מן זוג. ולא בחור או לגברת מבולבלת אפילו טארו לאור היום, להתחיל רק אחרי אפשרויות רגילות יותר. לדוגמה, חפש חצי שני בחדר חשוך עם עיניים עצומות, מבוקש אדם יש זכות ללחוש לתת כיוון עצה. אפילו רגיל כזה הבידור כבר ייתן רגש בלתי נשכח ולא מצב רוח טוב, במיוחד ולא הוא נקרא המשך ליקם בצורה של סקס.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

בישראל, אין בהחלט דעות קדומות כאשר אנו מדברים על התרגיל בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מודעים לכך כיום ליסר מלווה רק את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ובלווה בכיתה VIP הופך אינדיקטור למצב.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. הכל מזמן ידוע מה עזר לזוגות, לשים את זה בעדינות, לפתור את הקשיים בחיי המין.

סקסי משחקים לשניים - דרך טובה לשנות חיים אינטימיים. ומה, במקום להזמין את השלישי? סטטיסטיקה אז אומרים כי יותר מ 74% של אנשים יזוהו לפחות פעם אחת כדי לחוות מין עם 2 או יותר שותפים. עם כל זה, גברים וגם נשים fantasize על mzhm. וזה מוסבר. במקום לקרוא על חדר הכושר, גברים חוששים שהם לא יוכלו לספק 2-שותפים. והבנות מתפללות שהם לא מוכנים לחלוק את האיש שלהם עם שותף אחר. אבל על סקס קבוצתי, שבו הוא הפך, שניים ויותר בחורים ישתתפו, כמעט הכל נחתך. ולא פורמט כזה של intima אינו, בסופו של דבר, כואב יחסים - זה יהפוך חוויה מינית יפה.

Просмотров: 4264 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar