15:35
מה שאתה צריך לדעת על סקס או פעמיים פעמים

חֶברָה והפקודות שהוקמו על ידו נוטות להשתנות. עם הזמן היחס כלפי דברים, אנשים, תגליות מדעיות משתנות, נורמות חברתיות משתנות ואת יסודות. תצורות אלה השפיעו על נושא המין.

עמידות סובייטית וחוסר חוק של מידע זרעו מבט שווא כי למעשה ליווי הוא עכשיו משהו פגום, כך, עובדה זו צריכה להיות שותקת. אבל כאן יש כמה אנשים שיש להם את המידע כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

אם יש שני מקרים אנשים היו מוגבלים לתא החברה, וכל השאר השתנה, אז כרגע המצב שונה. עכשיו לא רק אני יכול להתעלם מכון הנישואין, אבל ולהעריך סקס עבור אחד או שניים פִּי.

התוכן של המאמר

1 מה היה צריך להשתנות סקס עבור אחד או פעמיים הפך לנורמה? 2 "עבור" 3 "נגד" 4 כללים לילה אחד לעמוד

מה היה צריך להשתנות סקס עבור אחד או פעמיים הפך לנורמה?אני

בעולם המודרני, החלו המסגרת, הנתונים על ידי החברה לְהַרְחִיב. העניין הוא עוד לפני 20 שנה זה נידון למעשה. הכל נאסר והוא שיחק תפקיד. על סקס פשוט לא אמר. Shl הזמן, המסך ירד, אנשים החלו לזהות עוד ועוד מעוניין. ובחיים של אדם מודרני נכנס מושגים חדשים, באמצע אשר היה "סקס חד פעמי".

באופן טבעי, מין ללילה אחד יכול להיות אצל אלה נסיבות. אבל אז זה לא הוחלט לחשוב על זה. כרגע נושא זה לא רק דנו בחופשיות, ומתפתח באופן אינטנסיבי.

לא עולם השתנה, היחס של אנשים למצב. נראה שהשאלה: "ולמה, למעשה, ולא?-. נושא מין לילה אחד על באמת די נרחב ויש לו היתרונות והחסרונות שלה.

"עבור 2

סקס על אחד או פעמיים - זה טוב אפשרות, שכן:

אין אפשרויות אחרות. זה קורה אם אדם הוא מאוד עסוק בעבודה. אין זמן לטווח ארוך דברים, כי זה מבקש השקעות, ראשית, בצורה של זמן פנוי. אז למה לא לישון עם זר מקסים, שראיתי בבר, רץ לאכול. היחסים פשוט לא לצוד. אולי יש זמן, אבל אין פשוט רצון להיות קשור לאדם אחר. אין צורך לחפש גישה זה לזה, חיזור, אחריות זה לזה. יחיד מין מבטל מכל אלה pt. זה שימושי לבריאות. כבר אושר כי סקס הוא באמת שימושי לבריאות. במקביל, הוא פועל הן עבור החבר 'ה עבור נשים. סקס creparates את המערכת החיסונית, שליחת אותות למים יותרת המוח, מגרה את בלוטת המזלג האחראית. על פי בדיקות, סקס משחזר את לחץ הדם ומקטין את הסיכון למחלות לב וכלי דם. ובחבר'ה, הוא מוריד את הסיכון להתקף לב ומחלות לב איסכמי. אבל יש הנחה כי נוזל הזרע יש מאפיינים של תרופות נוגדות דיכאון, צמצום הלחץ. אנדורפין שהוקצה במהלך מין מסייע להירגע ולגרום לנמנום, לאיכות השינה הגוברת. זה אדרנלין. לא המסתורין כי המין הספונטני כמו זה מאוד, כי זה כונן מסוים. זה יפגוש מישהו אחר לעשות סקס מקרי עם אדם מוכר כבר, זה לא רק רגשות מין ספונטני, ואכן רגשות נעימים. העניין הוא, לקיים יחסי מין ראשון עם בן זוג, כולם מנסים לפרסם 100 אחוז. אינסטינקט זה מונח בנו וצריך לאחד את החיבור. כי השותפים מנסים להראות כל חבר כל מה שהם מסוגלים.

"נגד" 3

ועדיין, סקס ספונטני למשך אחד או פעמיים יש חסרונות שלי:

זה עלול להיות מסוכן. בפרט, אם סקס מתרחש זר. לעולם אל תבין מה אתה יכול לחכות לא הרבה אדם מוכר. אולי הטעם שלו יהיה שונה מאוד ויהיה רגשות מגעילים. מלבד זה קיום יחסי מין, אנשים לעתים קרובות להראות את האינסטינקטים שלהם, בעיצומו של זה כעס יכול להיות. כולל בריאות. השותף עשוי להיות כל דבר חמור, ממה שאפילו אמצעי מניעה לא יגן. אגב, על האידיאל שלהם יטפל תחילה. יחסים אקראיים הם נהדרים אם הם לא מאוימים עם בריאות. חיי חייזרים אישיים. עשוי לקרות כך שהשותף כבר יש מישהו ללא שינוי. במקרה זה, אי אפשר להיות בטוח כי סקס אקראי יעבור מעיניו עבור מערכת היחסים שלהם. באופן טבעי, אפשר להיות אדיש לחיים האישיים של מישהו אחר, עד אז היא לא נוגעת כל שלוש. לפעמים קנאה יכולה להתבטא בשיטה מגעילה מאוד. השקפת עולם של החברה. למגרין, בעוד שהחברה אינה מוכנה לקבל את פרקטיקות המין ללא חובות. מספר עצום של קשרים חד פעמיים עלולים לגרום לשמועות ולרכילות. גם אם כל זה מסתתר לחלוטין - בשלב מסוים זה יכול לגלות על זה, כי כל מוסתר תמיד הופך ברור.

לילה אחד stand_one_night_stand כללים

כדי ליהנות אחרת סקס ואילך לא מתחרט על זה, זה שווה דבק כמה טיפים:

אתה לא צריך לקיים יחסי מין עם זר, אם אין הרשעה שאתה רוצה לחוות הכל. הרגלים וטעמים של אנשים שונים יכולים להיות שונים באופן משמעותי, ואם אין נכונות להבין משהו חדש, "מעבר" לעצמך - עדיף לחכות עם זה יש צורך מראש כדי להזיז את המוח על המיקום, קביעת כל היתרונות והחסרונות. לא ברור מה מחכה לדירה משותף, או על שטח נייטרלי. הדירה שלה נראית בטוחה יותר. מצד שני, זה לא הרעיון הטוב ביותר עבור המצב שבו השותף ירצה להמשיך, וזה יהיה מאוד מעצבן, לדעת את הכתובת. לדבר מראש, כדאי להישאר עד הבוקר. ברוב המקרים, שותפי מין הם פעם לא מוכנים להכין כל ארוחת בוקר ארוחת בוקר, לישון לא במקומות רגילים ולשמח לנחור או פצעים מאוד. דיון בנושא זה יעזור מראש כדי למנוע מגושם לאחר מין. גם סקס אקראי יהיה מוכן. זה שווה לקחת מברשת שיניים, גרביים או תחתונים - מי יודע מה יכול לקחת. אמצעי מניעה למין חד פעמי אינם. אין צורך לכפות כי השותף יהיה הכל. עדיף להתכונן ללא עזרה של אחרים ולא לסמוך על אחרים.

נראה שזה לא מעל הערב, זה נשאר ביסודו בראש שלי כי זה סקס היה פעם. זה קורה כי סקס אקראי יכול לקרות בין אלה אנשים שמדברים מזה זמן רב באותה חברה.

רוסית שאינם פלאש וחוסר השלמות של מידע זרעו ניחוש שגוי כי ליווי - כל זה משהו, חובה, כך, מה צריך להשתיק. אבל כאן זה רק לעתים רחוקות מבין כי ליווי השירות בישראל אין שום קשר לזנות.

צריך לנשור מבוכה בתקשורת הקרובה ולשמור בראש שהמין היה מקרי על ידי הדדי הסכמה ואין מטרות קשות.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה נערות ליווי בראשון לציון

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. כאן אין לך בעיות. אבל אתה לא צריך לשכוח אבטחה. תמיד לספר למישהו מחברים או קרוב למקום שבו אתה הולך וכאשר אתה מתכנן לחזור.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי. סקס עבור אחד או פעמיים - שיטה טובה כדי לקבל פריקה פיזית, עם כל זה לא להתאהב ולא לקשר את עצמך עם מערכת יחסים עם אדם אחר. אתה יכול למצוא שותף למין מהיר באינטרנט בקבוצות ברשתות חברתיות באתרי אינטרנט עבור היכרויות. ובכן, ללא ספק אמצעי מניעה - רק קונדום. מחלות וזריות חלות על קצב טרגי פשוט. לכן, שואפים להנאה, אבל לא להתחתן עם בריאות.

Просмотров: 397 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar