15:35
יחסים ראשונים יחסים או כל הזמן שלו

היכרויות ומין, נראה שהוא הולך ביד. ברגע כלשהו, ​​יחסים ראשונים של סקס כדי להתקשר לשאלות אנושיות. לפני של אותו זמן עד אדם מנוסה מאוד במערכות יחסים נשאר תעלומה. זֶה במציאות, רק עניין של זמן. אתה צריך גם צריך? נראה, כי לכל אחד יש השקפת עולם משלה, מרופאים ופסיכולוגים להורים ואנשי הדם, חברים ושבים. אבל רק שני אנשים בעולם שיודעים מתי זה בא זמן - אלה שני אנשים שפוגשים, ואפילו אז קבלת החלטה עדיין קשה.

התוכן של המאמר

1 כמה זמן אתה צריך לצפות לפני זה מה לקיים יחסי מין 2 שאלות יסודיות 3 סטנדרטים כפולים 4 לא צריך לקיים יחסי מין מוקדם מדי 5 מחכה אחרי 6 מניעה ונוסית מחלות (STD)

כמה זמן אתה יכול לצפות לפני זה מה לעשות סקס

סקס יכול גם לעשות דברים טובים יותר, או להוביל לקרע, לפני כן לפתח, אבל דבר אחד יכול כנראה לומר: איך סקס לא קרה, לא לחצני ביטול אתה יכול ללחוץ.

הם ממותגים "נשים בהתנהגות קלה" וזה נורא, ולעתים קרובות הוא אומלל לאותם גברים, מי הצליח להגיע ממין שלהם תחילת היחסים.במידה האחרונה, הדימויים האלה שבהם התקשורת רצתה, כך שאנו מאמינים, ועד צער, אנשים רבים מאמינים בזמן. לפני כניסה למקרים מיניים, אתה צריך לחשוב על איך אלה דעות קדומות משפיעות עליך ועל ענייניך.

השאלות העיקריות

מצוין לך להבין אחד את השני?

כמה נוח לך יַחַד? מרגיש נוח ביסודו של דבר, אם אתה רוצה לדבר על סקס, אמצעי מניעה, STDS ונושאים אחרים לגבי סקס.

2.

בישראל, אין דעות קדומות להיות קדומות כאשר אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי אסקוגר רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ואת הליווי בכיתה VIP יהיה אינדיקטור למצב.

למה אתה רוצה מִין?

פסיכולוגים מציעים שאל שאלה זו בעצמך, גם לשאול את השותף שלך. אתה מחפש עסקים או סקס אקראי? התשובה לשאלה זו תעזור לך לוודא שאתה להישאר באותו עמדה כמו השותף שלך.

3. האם אתה מוכן?

מחקר להפגין מה עדיף לחכות עם סקס. זה יעזור לך סדני להישאר באותה רמה עם שותף.

תקשורת בריאה - השיטה הטובה ביותר למניעת הופעת הבעיות במערכות יחסים. אם יש לך יש קשיים בשיחה עם שותף המין שלך, זה סימן אילו דברים יסבלו אך ורק בנושא זה.

סטנדרטים כפולים 3

כשזה מגיע ל סקס, בדרך כלל יש סטנדרטים כפולים:

צפוי כי גברים לעסוק סקס עם כל יכולת. זה רק הטבע שלהם, ואם הבחור היה הרבה נשים, זה לא לא סדיר.

נשים להוביל מקרים חופשיים עם גברים, ברוב המקרים הם נולדו על ידי החברה.זה אחד ביותר צרות ענקיות בתאריכים ומין, כאשר אבות, פסיכולוגים וכל האחרים יש השקפת עולם משלהם. עם זאת, ההחלטה על כמה זמן לצפות לפני סקס, עמוק, אישי, כל גברת. צריך לבקש את עצמך שותף כמה שאלות, זה יעזור להחליט בשבילך, אתה מוכן.אחד. נערות ליווי בתל אביב

מדבר על סקס לפני שהוא מגיע אליו, יכול להיות בעל חשיבות רבה ליחסים המתמשכים.

כל מה שאתה צריך להיות מודע איך להתנהג הראשון של מערכות יחסים, אנחנו countstakenly נאספו במאמר הבאים שלנו.

אין לקיים יחסי מין מוקדם מאוד4

בשל סטנדרטים כפולים, סקס פציעה מאוד הוא מזל רע, אילו נשים צריך לבלם כאשר הם מתחילים פגוש את הילד.

כמה גברים יכולים לא לקבל מושג על הגברת על בסיס הזמן היא מחכה למין הראשון, בעוד כמה גברים חושבים שאם הגברת פשוט מאוד מוותרת, הוא נאלץ לחשוב אם היא גם רק לוותר בכל פעם שמישהו ישלח אליה תשומת לב.

על הביקור בחורים אם סקס קורה מוקדם מאוד, זה מגביר את הלחץ על דברים במונחים של ציפיות, למשל, האם זה מחכה לגברת כי כל תאריך יהיה עם שהייה לילה? אם כן, האם יתחיל לשמור על דברים באדם בבית? האם הגברת תצא ממני משהו מיוחד בכל פעם?

מחכה אחרי 5

לפי המכון האוסטרלי, גברים וגברות לעיתים קרובות יש ציפיות שונות לגבי היחסים. מעת לעת, הגבלות עשויות להופיע לאחר מכן איך סקס מתחיל ביחסים. אם אתה לא מטופל עם זה, אתה יכול להבין את השלטים הדרושים כדי לקבל החלטה מושכלת אם לְהַמשִׁיך.

שאל את עצמך וחבר שאלות לחבר לפני שיש לך יחסי מין, המתן זמן מה זה יעזור לך להרגיש בנוח, להניח את מסד הנתונים עבור יחסים בריאים, אשר מסייעים לשניכם יש ציפיות מונוטוניות מן הקרובים.

מניעה ומרכזית מחלות (STD) 6

אם אתה מקבל החלטה הצטרף דברים סקסיים, השתמש בשכל הישר ולהגן על עצמך. מחלות המועברות על ידי שיטת מינית (STD) אינן מקומיות לריפוי, חלקם הם ללא שינוי.

הרפס הוא משהו שאתה אתה יכול לחיות, אבל HIV הוא עוד סיפור. כיום, הנגיף הוא חשוכת מרפא, למרות הרפואה המודרנית נראה למצוא "קוקטייל" מתרופות, אשר מאריך את חייו של אדם נגוע.

יישום קונדום מצוין כדי למנוע את רוב stds. אם אתה באמת לזהות את השותף שלך ולמנות קמפיין שיתופי לרופא סקרי בריאות, זה יעזור לך להיפטר דאגה לגבי בעיות בריאות בריאותיות אחרות שלא תמיד אפשר לראות את העירום עַיִן.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

יחסים ראשונים יחסים יכולים להיות פחדן ואפילו חמוץ. זה לא עוצר נשימה - שותפים מבולבלים זה בזה, עדיין לא יודעים מה החצי השני במיטה משאלות, אשר ציוד מין ופרקטיקות מעדיפים. זה טבעי לחלוטין! אם אתה לא אוהב סקס בהתחלה מערכת יחסים - זה לא אומר שהוא תמיד יהיה כך.

לספק מטרות ילידיות בישראל, אם אתה נערה מסוגננת בלארוס. אם לעבוד בישראל מותר בפנאי. המראה מודל הבנות יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 5,200 $.

אבל משהו השתנה, כדי לקחת ביסודו של היוזמה ולדבר עם השותף. אם שיחות על החותם הם מרושעים מאוד לך, רק להראות את האדם האהוב, מה ואיך לעשות. זוג הפגנות נעימות - ומין יבואו לרמה חדשה לגמרי!

Просмотров: 872 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar