03:35
העיסוי הטוב ביותר עבורי

ככל שאדם מבוגר יותר, הוא עשוי להעדיף לעסות עמוק יותר. אנשים צעירים יותר עשויים להעדיף פחות לחץ ויותר תחושות עקצוץ. בעוד שנשים בהריון עשויות לרצות לעסות על הבטן בלבד.

העיסוי הטוב ביותר יהיה תלוי בצרכיו של האדם.

לכל אחד יש צד בגוף שלו לחוץ יותר מהשני, וברגע שאנחנו מדגישים את הצד הזה, קל יותר למצוא ולקנות לעצמך עיסויים מתאימים.

סוג זה של עיסוי יעזור להרפות את השרירים הכואבים, הוא מושך אותם בחזרה למקומם וממריץ את קצות העצבים כדי לקדם ריפוי. עיסוי טיפולי אולי לא יעזור בפציעות הדורשות טיפול רפואי אך הוא מצליח מאוד לסייע בהחלמה של פציעות רקמות רכות לאחר פציעות מאמץ מתונות או חוזרות או לידה טבעית. טיפול זה יכול גם לסייע בהקלה על עייפות נסיעות או דיכאון, שכן האינטראקציה מובילה אדם לתחושת אכפתיות ותחושת אכפתיות מעלה לעתים קרובות תחושה טבעית של אושר בפני עצמה. נערות ליווי במרכז

עבור הידיים והזרועות שלנו, אין עיסוי טוב יותר מאשר סוג נקודת לחץ המכונה effleurage. זה ממריץ את זרימת הדם כמו גם גורם למישהו להרגיש נעים בפנים כשהוא עייף, תוך ליטוף כל עור לא שבור כמו בין אצבעות הרגליים עם האצבעות בשילוב עם עיסוי ביחד יוצר הרפיה נמסה כאשר

עיסוי הוא אחת מטכניקות ההרפיה הפופולריות ביותר. אבל מציאת מטפל טוב יכולה להיות מאתגרת מכיוון שלכל אדם יש את מה שיכול להיות העיסוי המושלם עבורו.

המדע לא יכול למדוד איזה גורם עשוי לגרום או לשבור חווית עיסוי: לחץ, מהירות, קצב, אבנים חמות - והיכן הם ממוקמים. תאר לעצמך שאתה יכול ליצור עיסוי שמותאם אישית רק לך עוד לפני שהפגישה שלך התחילה!

בחירת עיסוי ספציפי יכולה להיות קשה מכיוון שהעיסוי הטוב ביותר תלוי בצרכים שלך.

נקודות שיש לשים לב אליהן בבחירת עיסוי הן: מה המטרה שלך בעיסוי? איזה סוג אבן אתה אוהב? איזה סוג של לחץ ריגש אותך? וכו.

עיסוי יכול להיות מאוד מרגיע (מרגיע מספיק כדי לחולל פלאים על מתח ועייפות) או יכול גם לעורר זרימת דם מוגברת, לשחרר מתח מצטבר בקשרים עקשניים או להקל על כאבים. אבל אין דבר כזה "העיסוי הטוב ביותר עבורי".

עם זאת, ישנם כמה מאפיינים המרכיבים עיסוי טוב. אחד החשובים שבהם הוא איך הלחץ מתחלק לאורך הפגישה. מתרגל מעוגל ינקוט גישה הוליסטית, המאזן דחיסה איתנה עם תנועות מתודיות יותר שמתכווננות לנקודות בעייתיות ואזורים לא מתפקדים על מנת לתקן בעיות כרוניות. סוג זה של טיפול לא יפתור פציעות אקוטיות, אבל הוא יקטין מאוד את הסיכון שלך לפתח בעיות פיזיות ככל שאתה מתבגר.

הכל עניין של איך אנחנו לומדים להתנדנד עם התנועות במקום להשתמש בכוח שלוקחים את כל האחריות על עצמנו - מה שלעתים קרובות דוחף פציעה לשרירים וגידים אחרים סביבו.

סוג טיפולי "הטוב ביותר" ההיפותטי הזה הוא לא אחר מאשר עיסוי שוודי."

כל אחד ואחד מאיתנו זקוק לעיסוי מדי פעם. וכולנו רוצים את העיסוי הכי טוב בעיר. יש כל כך הרבה דרכים לקבל עיסוי מדהים שלפעמים קשה להסתפק רק באחת.

Просмотров: 72 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar