21:25
איך לדבר עם שותף על דילמות במין?

לדבר על סקס קשה. אפילו קשה יותר להודיע ​​על האדם האהוב שבחיים סקסיים זה קרה, כפי שאנו מבטאים, עומדים או הופיעו איך אנחנו מדברים כל הזמן, כישלון קשה. כמעט כל זה הוא צעד אחראי ונורא, וזה קל יותר לזרוק הכל כפי שהוא וסבל מעט.

התוכן של המאמר

1 6 non-disconnectible pt בעת תקשורת על סקס

הזוועה של העובדה כי השותף ייקח דבר קרוב ללב או לשקול לחלוטין כי אהבה עבר, מפסיק למעשה כל. ללא ספק, ראוי להזכיר כי אבל שאלות למבוגרים צריך להיפתר בהתאם. באומץ לבוא לשיחה מבוגרת "על זה וכי" בעזרת 6 נקודות בסיסיות!

6 PT לא ניתוק בעת תקשורת על סקס 6

טַקט

ראשית, יש צורך לפתור איך, היכן ואיפה בדיוק, סוף סוף, להתחיל שיחה. לא, בסופו של דבר, ראוי להביע אותו ישירות על ידי הסדרת ניתוח של טיסות.

זמן מתאים - צעד ראשון להצלחה. זה יהיה רע אם לא היינו מצים את העובדה כי יום של היום בעבודה או על הרקע, כפי שכולם יודעים, זעזועים חושני, הוא גדול, הזדמנות לבסוף להפיץ בפלף ונשאר בלי להגיע כמו רבים מתבטאים, דומיננטיים. עדיף לספק את הנושא של סקס נמדד יום חופש, כאשר אין למהר צריך להסיח את הדעת. ודא שהשותף נמצא בסידור טוב של הרוח ולהמשיך ל- PT שלאחר מכן.

ניואנסים עקרוניים יותר - סביב. תחשוב על קפדנית, שם כולם יהיו נוחים יותר לדבר. אין צורך למצוא דברים אינטימיים במקום ציבורי, הוא נבוך לא רק מאיתנו כל הזמן אומר, חבר הנפש, ואחרים. כמובן, כולנו יודעים מאוד מה נכון הרבה יותר, לשים את זה בעדינות, לבחור תגובה לאיזה אף אחד לא יהיה, זה ילך, להפריע את הדוון.

עכשיו, לאחר הבנתי לאורך זמן ומקום, הגיע הזמן להתחיל דיאלוג. ייתכן כי באותה הוצאה סקסולוגים מייעצים, לשים את זה בעדינות, לצייר קטן (או, איך לבוא לידי ביטוי, גדול ומפורט, אם כך לדבר כל כך לדבר) תוכנית. אז עם הסתברות קטנה יותר, הגס, מסתיר את כבודו של הביטוי, אשר השותף מפרש בדרכו שלו.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. לעתים קרובות, לקוחות הם צעירים משגשגים שרוצים להיות רווחיים להופיע בתצוגה בחופשה, הליכה ישירות מתחת היד עם בחורה יפה. רווח זה מספיק, כדי לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

אבל רק מילה אחת תהיה סוף סוף להתקרר כדי להפוך שיחה בצד מריבה!

ערב הדיון הזהיר בטקטיות שותף, אשר ירצו לבסוף לדון בשאלה מסוימת ולגלות כאשר החצי השני שלך נוח יותר. אבל לא, זה הפך שווה מזעזע את הביטוי "אנחנו צריכים לדבר," זה יהיה רק ​​להתחמק מהמצב. רוב הזמן להתחיל ליצור דיאלוג עדיף מ רגעים חיוביים במין, השותף יהיה מעדיף להירגע וגם תתבקש כי אתה לא הולך להילחם.

"I-mades"

את הטכניקה של השיחה עם העברת עצמה על עצמו יכול להיות בריא בדיון קשה. זה אפשרי כי טכניקה זו סוף סוף מרמז על ניסוח של הצעות מן המילים "אני רוצה / אני לא אוהב" ולא.ד '. נוכחות של שותף בתיאור הקושי עם הקדמה של "I-Memons" מצטמצם לאפס ומקטין את היכולת להתנגש.

לכן, השיחה אינה בנויה על חיובים, אלא על העדפות. לזכות בעובדה אחת שאתה לא יכול לספק אותי במיטה, "ו" אני רוצה לחוות את התנוחות החדשות ביותר ". השותף לא ייקח על איך אנחנו מדברים כל הזמן, את החשבון שלך ברצון מסכים, לבסוף, כדי לפתור את הקשיים.

לא האשמה

אם תנסה לטוס כדי להאשים אדם אחר במין נורא או בהעדר ניסיון, פנטזיה או תשוקה, השיחה אינה סבירה, בסופו של דבר, תוביל לכל תוצאה. מקרים - זה על מבוגרים שיכולים, להיות אחראים, כי מישהו לא יכול להיות 100% להאשים, כמו אנשים רבים חושבים, כשלים במיטה.

באופן טבעי, תוכל להודיע ​​איפה השותף הוא צוחק ברצינות, אבל לא, לשים את זה קצת, זה שווה לצוף את החצי השני חיובים לראש. בהחלט לגלול בראש, איך לומר כך לומר המצב לא להרים את הטכניקה האחרונה - יש צורך להתחיל עם עצמך. לדוגמה, ההצעה "אתה לא יכול להביא אותי לאורגזמה" יישמע מאוד גס, במיוחד, השותף לא סביר לשנות את התיקון לבד.

עדיף לארגון מחדש: "אני רוצה להגיד מגוון של המין שלנו, אתה יכול להיכנס בפעם הבאה ...". באופן יסודי מאוד לתת כאילו המועצה, ולא ליצור אווירה של השיחה של מורה רע, וכפי רובנו התרגלו לומר, סטודנט זניחה שהתבקש "ללמוד להביא" שיעורי הבית הסופיים.

להפגין בדוגמה

דנים בכל השאלות הקשה, אל תשכח להראות את הדוגמה של מה ואיך לעשות. לדוגמה, התייחסות לרצונות סוד יכול, לשים את זה קצת, להיות פורנו.

בישראל, אין בהחלט דעות קדומות כאשר המילה באה לפעילויות לסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים עם הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. הכל מבין כי היום eskzhetnitsa לא יותר מאשר הלקוח מלווה במקרה, מחזיק את השיחה ואת ליווי אישה VIP בכיתה הופך אינדיקטור למעמד.

אז בשבילך בקרוב סוף סוף יבוא, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, את התנוחות האחרונות וטכניקות לבדיקות. מטבע הדברים, התעשייה הבוגרת היא עדיין מדינה נהדרת, כי כולם אומרים, כמה משאלות יכול, בסופו של דבר, לבצע ולא נוח לחלוטין.

טיפים במהלך סקס

מילים שנבחרו להפליא - זה בהחלט, מצוין, אבל הם לא צפויים להחליף את התרגול. ראשית, יש צורך להבין - דממה וחוסר פעולה אינו פלט. גם אם מעולם לא דיברתי עם שותף על משאלות ספציפיות במהלך יחסי מין, זה אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל.

זה לא צריך כל הזמן כדי לבטא את ההנחיות - לשים את הידיים של שותף על האזורים הארוגניים, לחץ קרוב יותר, כמעט כל המעשים ברורים וללא תוכניות מורכבות. אם, כמו בראשותו, החצי השני הוא מאוד בזהירות בזהירות או לפני לא, כדי לשים את זה בעדינות, זה condesume את הכוח, לא רואה לבקש להיות עדין / קרה, המצב שונה במהירות.

מאוד ביסודו יהיה היוזם, אל תפחד להפריע למין כדי לשנות את התנוחה או אפילו מיקום. כמובן, כולנו יודעים היטב מה, כמו שאנחנו כל הזמן, הוא כל הזמן אומר, השותף שלך לא כל הזמן צריך הדרכה מדויקת כללים, פשוט פשוט, לשים את זה בעדינות, לשמור על מעשה של משפטים "זה טוב" או "לעשות" אז שוב ".

תקשיב לשותף

בסופו של דבר, הדברים ייפול כי הם לא חליפו ואת המחצית השנייה ואת הערות זה גם צריך להקשיב. אם השותף רואה כי אתה מעוניין בהנאה שלו ולנסות להבחין בפרטים ואפילו בקשות קטנות, זה בהחלט יהיה סוף סוף לענות על אותו הדבר. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

יש מצבים כי שותפים לא להתכנס בחזון סקס. עבור מישהו כבד preludes ומין איטי כמו הסרט - אידיאלי. אבל יש גם צד אחר, עם מעילים גסים, נושך ומילים צבועות. ואכן, כאשר בזמרים להתכנס את הניגודים, יש צורך ללמוד להאזין להעדפות השותף ולמצוא פשרה שמתאים לכל הצדדים, ולא למשוך את השמיכה על עצמך.

באמצעות כל PT, אתה יכול לבנות דיאלוג בריא ו קונסטרוקטיבי כי לא יסתיים עם קילוף והפסד בפינות שונות. אבל השיחה, בסופו של דבר, יכולה למתוח במשך כמה צעדים לטווח ארוך, כי קשיים במין לבסוף, לא קליק על האצבע. לקחת סבלנות ולהתחיל לנסח הצעות בסיפור הגיוני.

Просмотров: 2958 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar