11:45
עיסוי טנטרה סידני

עיסוי טנטרה הוא סוג של עיסוי שנועד לרפא את הנפש, הגוף והרוח. המיקוד של עיסוי זה הוא לשפר את הקשר עם בן הזוג. המטרה של סוג זה של עיסוי היא לעזור לך לשחרר כל מתח ומתח בגופך.

בעיסוי טנטרה בסידני, המעסה משתמש בידיים, ברגליים ואפילו בכל הגוף כדי לעבוד על חלקים שונים בגופך. זה יכול לשמש כדרך לזוגות להתחבר מחדש או שזה יכול לשמש רק להנאתו של אדם אחד.

הרעיון מאחורי העיסוי הטנטרי הוא שהוא יעזור לך לשחרר כל מתח ומתח בגופך על ידי התמקדות בחלקים שונים בגופך כגון:

- הראש שלך

- הצוואר שלך

- הכתפיים שלך

- הגב שלך

- ידיים ורגליים

עיסוי טנטרה בסידני הוא סוג של עבודת גוף שמקורה במסורת הטנטרית ההודית העתיקה. העיסוי הוא חושני וטיפולי כאחד, תוך התמקדות בכל הגוף.

בחלק זה נדבר על הסוגים השונים של עיסויי טנטרה ויתרונותיהם.

עיסוי טנטרה בסידני הוא שירות עיסוי המציע עיסוי חושני ואירוטי. המעסים מאומנים במגע חושני ומציעים מגוון שירותים כולל Nuru, Nude, Tantric, Sensual, Erotic, Lingam ויוני. https://nanadiamond.com/city/Discreet-apartments-in-Ashdod.php

עיסוי טנטרה בסידני הוא שירות עיסוי המציע עיסוי חושני ואירוטי. המעסים מאומנים במגע חושני ומציעים מגוון שירותים כולל Nuru, Nude, Tantric, Sensual, Erotic, Lingam ויוני.

עיסוי טנטרי הוא צורת עבודת גוף שמקורה בהודו, אך כיום מתורגלת בכל רחבי העולם. זה ידוע גם בשם טנטרה, טאואיסטית או מיניות מקודשת.

מטרת עיסוי הטנטרה היא לרפא ולאחד את הגוף עם הנפש והרוח. המטרה של עיסוי טנטרי עשויה להיות לעזור לך להרגיש מחובר יותר לבן הזוג שלך, לחקור את החושניות שלך או למצוא שחרור מכאב או מתח.

עיסוי טנטרי נמשך בדרך כלל שעה ויכול לכלול עד חמישה שלבים: הרפיה; מוּדָעוּת; תרגילי נשימה; עבודת שרירים; ומסתיים בתקופת רגיעה.

Просмотров: 63 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar