00:59
9 דרכים מעוותות כדי לקבל הנאה מינית

אשר בדרך כלל המציא כי רק ילדים יכולים להיות מעורבים במשחקים וליהנות, בעוד רצינות scarkets הם למבוגרים? למעשה, המשחק עם הגיל לא צריך לעזוב את החיים שלך. חשוב רק להגדיל את רמת המורכבות שלהם ואת האינטימיות!

התוכן של המאמר

1 9 דרכים לחוות הנאה מינית מכאב

לארגן נוף חם במיטה עם השותף האהוב עליך - דרך טובה לשחק. אנו נעזור להפוך את התהליך הזה יותר piquant עם סך של 9 טכניקות פנטסטי. זהירות, אתה יכול לשרוף!

9 דרכים לחוות הנאה מינית מכאב 9

תן לאחד ממך להחזיק את השני

כשמדובר דברים מעוותים במין, קודם כל, סוג של הגבלות עולה על הדעת. הם פותחים אפשרויות בלתי מוגבלות למגוון תחום אינטימי.

הדרך הקלה ביותר היא לשבת על השותף מלמעלה, שכן היא אינה דורשת מכשירים וטריקים נוספים. אתה יכול ללחוץ על ידי אדם משני צדי ראשו או מאחור. אל תשכח כי אתה יכול להחזיק את השותף במקום על ידי כל הגוף, למשל, בתנוחה "רוכב".

אזיקים, חבל, עניבות וציוד מחייב הם פריטים ברורים יותר כי מיד לבוא בראש בעת דיון immobilization. כיצד להעביר ניסוי זה לחדר השינה שלך? הנה כמה דוגמאות שאתה יכול להשתמש ולא פעם אחת: דירות דיסקרטיות במרכז

ידיים מרובעות עם אזיקים מיוחדים (פשוט להשתמש אלה מחנויות מין, לא המשטרה). לקשור ידיים של שותף אל החלק האחורי של המיטה. אם המצב מאפשר, אז אתה יכול לקשור רגליים.

נסה גם עמדה יוצאת דופן, למשל, את המרפק במרפק, שבו השותף צריך גם להציל את היתרה, כדי לא ליפול ולקבל כמה הנאה ככל האפשר.

סטירה ו slapper

אתה לא תאמין, אבל סטירות רחוקים מן המשחקים הסוטה ולא בכלל על אספקת הכאב השני רק ואת הדמעות. למעשה, תרגול זה הוא מאוד פופולרי, אם כי זה דורש שיחה ראשונית והדרכה. אנשים רבים עושים את זה כדי להוסיף חדות.

סטירות לא צריך להיות קשור עם כאב ועונש. זה יכול להיות חושני מאוד, שיתוף אהבה בין שני שותפים. כותנה בהיר על הירך או סדרה של מכות על ההוצאות - זה מה שאתה צריך לנסות לפחות פעם אחת כדי להבין את סטירות של זוג שלך או לא.

מוצרי מין למצב רוח

צעצועי מין - תרגול טוב, ועובדה זו אינה אפשרית. במיוחד אם שני השותפים נלהבים ברצינות לגבי הניסוי והם מוכנים למגוון, ואינם תופסים דילדו חדש כתחליפת או אפילו בגידה.

זה טוב כי עכשיו יש צעצועי מין לכל מצב ופנטזיה, בשבילו וליה לה. באמצעות צעצועים במהלך משחק מקדים - דרך מצוינת לעורר אחד את השני לפני סקס. הם יכולים גם להיות מוחלף על ידי חדירה כאשר שני השותפים יש מותשים עצמם אינם מוכנים לפעולות נועזות במיטה ומורכבת.

להגביל את התפיסה של החושים

השימוש בחמישה רגשות - מגע, חזון, טעם, ריח וצליל - יכול לשפר את ההנאות המיניות ולהוביל לחוויה מינית נעימה יותר. הדרך הקלה ביותר להשיג זאת היא לשייך ידיים או להשתמש בעין ההלבשה.

המהות היא לא פשוט לקשר את העיניים או לקשור שותף אל החלק האחורי של המיטה לעשות הכל כרגיל, אבל כדי להפתיע אותו עם תנועות חדשות או קצב, עד שהוא מסוגל לנהל את גופו.

לשחק תפקיד דומיננטי או כפוף

ברוב היחסים, שותף אחד תמיד לוקח עמדה דומיננטית במיטה, בעוד שותף אחר מתברר להיות פסיבי יותר לעתים קרובות יותר לוקח. אם זה נראה לך שיש רמז של יחסים של BDSM, אז למעשה הכל הרבה יותר קל ופחות כואב.

דרך מצוינת להחיות את המצב במיטה - שינוי תפקידים.

בישראל, אין דעות קדומות להיות קדומות כאשר המילה באה בחשבון בשירות ליווי. לגברים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים כי היום Esquiten הוא פשוט ללוות את הלקוח באירוע, מספק שיחה ומודל ליווי של מחלקת VIP נחשב סימן של מעמד ציבורי.

בהתאם למיקום הקודם שלה, לנסות לכבוש את ההפך לא לשכוח לנסות תנוחות חדשות למין! אם קודם היית משתתף פסיבי של משחק מקדים ובחר תנוחות שבה אתה לא צריך לזוז, נותן brazers של הלוח לשותף, ואז באו ואת השעה שלך לשנות. בהתחלה אתה יכול להרגיש קצת לא בסדר בצלחת שלך בעת שינוי תפקידים וזה די נורמלי. רק תזכור כי המחצית השנייה בכל מקרה יהיה מופתע לטובה על ידי יוזמה דומה.

יש הפרה - יש ענישה

הדרך הקלה ביותר להפוך את חיי המין שלך הוא יותר piquant חם - להציג עידוד ועונש. עם זאת, לפני שאנחנו ממשיכים לפרטים, חשוב להבין איך זה עובד למעשה עובד, וכי קידום כללי קידום ועונש במין. אחרי הכל, זה עומד ליהנות ... ולא לארגן שליטה מלאה על השותף.

אם אתה משתמש שבחים ועונש לשלוט על האיש שלך, הוא ייעלב ממך. אבל אם אתה משתמש בהם רק כדי להפוך את חיי המין שלך מרגש יותר, תקבל הרבה הנאה. לבוא עם המשימות שאתה צריך לבצע כדי לקבל שבחים. כל כך הרבה זוגות להשתמש בפועל "מי יהיה האחרון".

הוסף את כותרות המשחק

עוד דרך מעניינת לגוון את החיים הסקסיים, זה נותן זה לזה כינויים מיוחדים או כותרים. גברים רבים היו רוצים לראות איך האהוב שלהם הופך קרוע, אז זה יהיה נחמד לרכוש את השם המתאים, אשר משמש רק בחדר השינה.

לדוגמה, באחד הערבים אתה יכול ליצור איתו קשר רק על "אתה" או לתת לו כינוי, כמו חתול או בעל. מילות הסוד ליצור אווירה מיוחדת, במיוחד אם הם מאוחרות המשמשים ציבור, ורק שתיים לדעת על הערכים שלהם.

הוסף גסות

יש דרך נכונה ולא נכונה לעסוק במין ברוטו, ורבים לעשות טעויות חמורות בעניין זה, בהתחשב בכך שהוא כואב - זה אומר את זה.

תחזוקה של גברים עשירים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. כלכלה לבחור אסקורטיבית, אשר תדגיש את המצב ויהיה חברה נעימה.

אבל, עצור, אף אחד לא רוצה פציעות ומריבות, אם כי?

הדרך הנכונה היא לעשות מה טבעי בשבילך. אם אתה מאוד כנוע מן הטבע ולא אוהב לתוקף במיטה, לא עושה את זה. בנוסף, זה נראה מתוח ולא טבעי, אשר מיד להרוג את האווירה הסקסית.

הדרך הנכונה היא לדבר עם המחצית השנייה שלך ולקבל משוב ממנה: מה הוא אוהב ומה לא אוהב (וגם ליידע אותו על ההעדפות שלך!). אולי שותף המעריצה כשזה מגרד או נשיכה? אתה לעולם לא תדע עד שתשעל ישירות.

תמיד לזכור את המילה

בחר מילה כי, עם השיחה הרגילה, זה יהיה לגמרי מחוץ להקשר כדי לעצור את השותף בזמן במהלך סקס. אחת המערכות המוכחות ביותר ואמינות היא אור תנועה.

מעת לעת אתה צריך לשאול את המחצית השנייה של הרגשות ורווחה. אם השותף אומר "ירוק", זה אומר הכל בסדר, ואתה יכול להמשיך באותו vein. אם הוא אומר "צהוב", זה אומר שאתה צריך להאט ולגלות מה אתה צריך לשנות כדי להיות נחמד שוב. ובאירוע הוא אומר "אדום" צריך להפסיק מיד, כמו זה האות כי החצי השני כואב או פסיכולוגית לא נוח.

להצלחת הניסויים הנ"ל, חשוב להתכוונן על גל אחד שואל כל הזמן שותף על רווחתם. כאב קל וביניהם הנאה יכול להיות נעים מאוד, אך כאשר סקס הופך לאי נוחות גדולה אחת - הזמן של עד לסיומו. להיות זהיר וקשוב!

Просмотров: 96 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar