10:59
10 צעדים כדי לעשות בו זמנית אהבה ומין קשה

סקס קשה רבים רוצים לנסות, אבל באותו זמן כפי שהם לא רוצים לחשוף את עצמם סכנה או ניסיון כאב. תשוקה כה סותרת. אבל אם אתה עושה הכל נכון, אתה יכול להשיג נוקשות ורכות בבקבוק אחד. דירות דיסקרטיות בצפון

התוכן של המאמר

1 נשים רצויות הכל ומיד 2 10 שלבים

את קשיחות אמיתית, חיתוך הגבול bdsm - תענוג זה לא עבור כולם. תחושות דומות כל כך חדה, וזה לא כל אדם יכול לתפוס אותם תענוג. אבל אם הוספת למין רגיל לא מעט נוקשות, ואז מתברר "צלחת" פיקנטית מאוד, שכולם מוערכים בכבוד.

נשים רצויות הכל ומיד

נשים נוטות לרצות הכל ומיד. דרישתם של רוך ונוקשות נפוצה ובסמוך. אין דבר מפתיע. לספק תענוג כזה הוא לא כל כך קשה. אתה רק צריך רוך חלופי וגסות זהירות, והנערה תהיה מרוצה.

אם ההעדפות של נשים עדיין לא למדו מספיק, אז במהלך האהבה אתה יכול מעת לעת לשאול "יותר רך או קשה". כאשר המיקום הטוב ביותר או כוח יימצאו, אתה בהחלט מרגיש.

10 שלבים 10

10 השלבים הבאים הם תרחיש טוב למין עדין וקשה. הם יכולים להיות דוחה ולעשות וריאציות משלהם.

החל בנשיקות נלהבות

נשיקות הן פרלוד חובה לכל מין, אפילו במכרז, לפחות נלהב, לפחות קשה. ההתחלה עשויה להיות הכי קל, ולאחר מכן מהר ללכת לנשק כוח כי לא נותנים לתרגם את הרוח.

כדי להוסיף פריטים קשיח יכול להיות שוכב, לשכב, לחלות (אבל לא לעשות skeins - זה רק גסות מיותרת).

מנוף רם "בעלי חיים" נשמע כל נתפס כמו קשיחות. זה די הוגן. אחרי הכל, כל החיות גדלות תוך כדי גדל ולרבול - רק הציפורים נשפכות על ידי trills nightingale, ג 'נטלמן כזה מן הטבע.

עבור למשטר "אהבה"

חלופה של רוך ונוקשות היא הדגש העיקרי של מה שקורה. מאחורי זה יצטרך לעקוב. אחרת תוכלו לרכוב גם במין גס, או ב וניל מתוק.

לאחר אינטנסיבי, נלהב, אפילו "Kissachih" נשיקות צריך לעקוב אחר מושב של מעדן מוגזם. העמדות האהובות עליך יהיו מתאימות לכך.

כל התנועות הופכות להאט, חלקה. ידיים שקופיות בעדינות על העור. לגעת במכרז הכי הרבה. כדי להדגיש רכות עוד יותר, אתה יכול ללחוש כל מיני כינויים עדינים ואפילו למצוץ, כמו עם תינוק.

לחזור לתשוקה

רוך מאוד סיים. לחזור נוקשות. אתה יכול להרשות לעצמך קצת לנשוך, היכו, פיזור. פעולות אלה שונות כמו קשיחות להיות נתפס פשוט לא יכול.

במהלך bices ו plugs, יש צורך לשלוט בזהירות על השפעת החשיפה. תחבורות צמחים ועור דמעה לחלוטין מעל.

גירוד יכול להיות מוחלף עם תקמה אינטנסיבית אם הילדה שלה מפחדת. דגדוג מתמיד - זה מספיק ליטוף קשה.

לזרוק בחורה על המיטה

אם לא היית הגעת למיטה, אז אתה יכול לזרוק עליה נערה מכל רחבי היקף - זה באותו זמן קשה, בעדינות.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. זה נחמד יותר לבחור escourtress כי ידגיש את המצב יהיה לאסוף חברה נפלאה.

מזרון רך כריות לרכך בעיטה.

זה יהיה נחמד להתאים את הרגע שבו הילדה לא מצפה לזה. ואז, אחרי פחד (אחרי הכל, זה היה די גס תפסו ונמתח כמו חתלתול) חיבוקים רכים. ניגוד זה הוא נפלא עדין קשה סקס.

לך שוב לרוך

שוב סקס קשה חלופי עם רכות גבוהה. חיבוקים זהירים, stroking יזכיר לך כי השותף יכול להיות עדין מאוד. אתה יכול לשנות תנוחות, ספין כמו בריקוד. אתה יכול לקחת בחורה על הידיים שלך, בעדינות לקצוץ באוזן על האהבה שלך.

הפנים היא אזור אוניברסלי ארוגני. במהלך השלב העדין, אתה יכול לעשות בזהירות את האצבעות על המצח, הלחיים, בזהירות tele. וכמובן, יש צורך ללטף את השיער, טובע באצבעותיהם.

להבין רק חצי

בשלב הקשיח, עדיף לא לתת לאישה להתפשט באופן עצמאי. אתה צריך כלאחר קשר הבגדים thoring ממנה, אבל רק חשוף חלקית. המראה שנבנה - זה די נוקשה.

חשוב לא להגזים. RIP ו לקלקל בגדים יכול רק אם אישה היא לא נגד משחקים כאלה. אנשים רבים אוהבים את זה. לחצני השר. אבל מאז ליטוף קשה כאלה הם מצומדים עם הנזק של הנכס, הם צריכים לקבל מראש להשיג.

שוב להיות קשה

הביטוי המרהיב של נוקשות הוא jerking. הראש הוא שדה רגיש מאוד, ולכן יש צורך למשוך אותו בזהירות רבה, כדי לא לגרום לכאב, אפילו יותר, לא למשוך את השיער באג.

זה נוח לשמור על הילדה על ידי השיער כאשר סגנון כלבלב תנוחה נבחר. אגב, הוא אידיאלי עבור סקס קשה. אישה עירומה למחצה נדחקה למיטה, עקיפה בעוצמה, תופסת את השיער, ואז הולכת לחשיבות החשובה ביותר.

כדי לא להגזים עם קשיחות ולא לקלקל את כל העניין, אתה צריך לקבל מספיק עבור שורשי השיער, מנסה ללכוד כמה שיותר ביד. זה יוצר תחושה של כוח, אבל לא גורם לכאב, כי הכוח מופץ לשערות רבות, והם לא. אם אתה תופס בקצוות, אז הכאב יהיה חזק.

מטילה אישה לשורשי השיער, בזהירות, אבל בתוקף לרמס את ראשה, להישען אליה ובחזון בחמדנות את השפתיים והפנים.

תן לה להבין שהיא נאהבת

רבי עוצמה צריך להיות חלופי עם stroking זהיר ונשיקות במקומות רגישים ביותר. ואל תשכח לדבר על האהבה שלך. אתה יכול לעשות את זה כמו לחישה עדינה, וקריאות גסות. הבהירה בניגוד, כך טוב יותר.

קח את פניו של אישה בכפות הידיים שלך, מכסים את נשיקות זהירות את מצחה ועל לחייה. תגיד לה איך אתה נחמד לנשק אותה כמה טוב אתה כאשר היא קרובה.

מתגרה במין האיטי שלה

אחרי כל המשחקים האלה ואת רוך לסירוגין וקשיות, הילדה תהיה נרגשת מאוד. אבל לא נותנים לה לספק את התשוקה שלה. האט. לפעול כמו ירי איטי יותר.

בוא איפה זה צריך להיות, לאט לאט. תן לה להתחנן לעשות את זה מהר יותר, אבל אתה ממשיך לנוע לאט.

התקשות רוסית ופגמים מידע זרוע מסקנה שווא לגבי מה ליווי למעשה הוא משהו שערורייתי, זה מה לשתוק. אבל לקרוא יחידות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

זה רק יחזק את ההתרגשות, והנערה תרגיש שהיא מלאה בכוחך.

כדי להפחית את הקצב, להיכנס רק ראש אחד מיד לצאת. ממתיק בקפידה חבר של שפתיים מין, על הדגדגן. זה יגרום להתפוצצות התרגשות חדשה.

חזור על תמרונים אלה מספר פעמים. אתה יכול להמשיך עד שהנערה תתחיל להתחנן ממך כדי לספק את התשוקה שלה.

אתה יכול לסיים את התחיל

להחזיר סקס קשה. הנערה ממש מתרוצצת מן הרצון, ועכשיו אתה יכול ללכת הרבה מאוד בזז אינטנסיבי. היא רק תשמח.

בהדרגה להגדיל את עוצמת משרעת של תנועות, להביא את הנערה להשלים תשישות. סקס עדין כל כך שהיא תזכור במשך זמן רב.

Просмотров: 121 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar